
ÄRENDEHANTERING
Hantera och prioritera serviceförfrågningar och felanmälningar enkelt och effektivt. Med vår integration får du smidigare arbetsflöden och nöjdare hyresgäster.
Snabb och korrekt prioritering av ärenden förbättrar arbetsmiljön, minskar klagomål från hyresgäster och skapar en trygg, välfungerande fastighetsmiljö.
Med rätt struktur blir ärendehanteringen effektiv och ni kan fokusera på annat
Granlund Managers ärendehantering fungerar som en gemensam kommunikationskanal där fastighetsanvändare enkelt kan skicka serviceförfrågningar och felanmälningar direkt till driftteamet.
Ärenden kan enkelt registreras och hanteras på valfri enhet: dator, surfplatta eller mobil.
Verktyget för ärendehantering hjälper er att snabbt klassificera, prioritera och schemalägga åtgärder samtidigt som användarna hålls informerade. En enklare vardag för alla!

Vilka användare har mest nytta av Granlund Manager ärendehantering?
Fastighetsägare
Få detaljerade insikter om svarstider och en tydlig överblick över hur effektivt ditt underhållsteam arbetar.
Förvaltare
Få all information som behövs för att svara snabbt och korrekt, minska svarstiderna och förbättra servicenivån.
Hyresgäster
Att skicka in en felanmälan är superenkelt eftersom ingen inloggning krävs. Vem som helst kan rapportera ett problem på några sekunder.
Hur gör det ditt liv enklare?

Enkel och smart tvåvägskommunikation
Verktyget för ärendehantering möjliggör smidig kommunikation mellan användare och underhållsteam. Det är en effektiv kanal för serviceförfrågningar och att ge serviceuppdateringar till användarna.

Ha kontroll över tillkommande kostnader
Få överblick och kontroll på tillkommande kostnader direkt i verktyget. Granska, godkänn eller avvisa en leverantörs kostnadsförslag och åtgärdsplan snabbt och enkelt.

Enkel klassificering och schemaläggning
Klassificera och prioritera förfrågningar baserat på allvarlighetsgrad och kategori så att de mest kritiska uppgifterna slutförs först, ur användarens perspektiv.

Kvalitativ rapportering av serviceförfrågningar
Få koll på ärendemängd, svarstider och resultat med detaljerad rapportering. Med realtidsdata får du full insyn i den dagliga driften.

Enklare serviceförfrågningar med QR-kod
Alla besökare och användare av fastigheten kan enkelt göra en felanmälan via en QR-kod, till exempel om en lampa gått sönder, genom att skanna koden direkt på väggen i det aktuella utrymmet.
Koden leder till ett formulär kopplat till just det rummet, och förfrågan skickas automatiskt till den person som ansvarar för fastighetens underhåll.

En komplett verktygslåda för teknisk förvaltning
Ärendehantering är ett av verktygen i Granlund Manager. Ta en närmare titt på de andra verktygen för att göra din vardag enklare.
De omfattande verktygen i Granlund Manager:
- Tillsyn och skötselplan
- Ärendehantering
- Dokumenthantering
- Fastighets- och komponentdata
- Kundportal
- Egenkontroller
- Rapporter
Granlund Manager referenser

GRANLUND MANAGER APP
Granlund Managers app är ett lättanvänt fältverktyg
Det dagliga underhållet underlättas när det viktigaste verktyget alltid finns med dig i din telefon.
Appen är speciellt utformad för operativ personal ute i fastigheterna och är ett smidigt verktyg för information, hantering och rapportering ute på språng.
Kontakta oss på Granlund Manager!
Vi finns i hela Sverige

Otto Åkerberg
Offertförfrågan

Effektivare fastighetsförvaltning?
Hantera hela er fastighetslivscykel baserat på rätt information.

Granlund Manager Kundservice
Har du stött på ett problem eller en utmaning du vill ha hjälp med?
Kontakta oss via e-post: granlundmanager@granlund.fi
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Bli bland de första att ta del av de senaste nyheterna och trenderna kring Granlund och fastighets- och byggsektorn